-=¤§ LOVE §¤=-







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





آرزو

اگرچه مي رود اين آبرويم
ترا من دوست دارم
پس بگويم

ترا مثل صداي پاي باران
ترا مثل نسيم دلكش دشت
ترا همچون بهاران
ترا اي آرزويم
دوست دارم

دراين دشت پر از گلهاي زيبا
در اين بزم سراسر
عطر گلها
دراين تالار دلتنگي دلها
فقط عطر نفسهاي تورا
خواهم ببويم
ترا اي آرزويم
دوست دارم

شب است و چشم من پراز ستاره
براي اين دلم ،اين تكه پاره
نميخواهم به جز دستان گرمت
نمي خواهم به جزآنكه دوباره
قدم رنجه كني ،آيي به سويم
ترا اي آرزويم ¡
دوست دارم

اگرقسمت شود ، ماه منيرم
ترا روزي به مهماني قلبت
ميان حلقه آغوش گيرم
براي تو، تو اي پروانه من
بسوزم همچو شمعي تا
بميرم
خدا داند
كه اين است آرزويم
ترا اي آرزويم
دوست دارم

عزيزم تا ابد يار دلم باش
دراين كشت محبت ، حاصلم باش
دراين بستان كه ياران جمله خارند
تواي زيباي من ، تنها گلم باش
تويي شعر من وهر گفتگويم
بگويم تا ابد اين را بگويم :
ترا اي آرزويم ¡
دوست دارم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط امیر رضا حسامی در 4:26 | |